Sadece doğalgaz olarak değil evin durumuda önemli. Ev yalıtımlı güneş görüyorsa 400 lt ilede çıkarsın. Ayrıca apartmansa alt üst dolu ise daha fazla ısınırsın.
Yaktım ısınacaz diyerek biraz zor.
Örneğin bizim evin sagı solu boş, altta kimse durmuyor üstümüz teras heralde 10 günde bir 400-450 tl doğalgaz yüklemesi yapıyoruz.
Apartmanda oturuyoruz. Alt sağ sol üst dolu binada ısı yalıtımı var sanırım yeni taşındım tam emin değilim. Ama yine de çok geldi hocam.