steelyasin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
776 lira doğalgaz faturası geldi!!
64
●2.014
- 22-02-2022, 16:42:40Apartmanda oturuyoruz. Alt sağ sol üst dolu binada ısı yalıtımı var sanırım yeni taşındım tam emin değilim. Ama yine de çok geldi hocam.
- 22-02-2022, 16:46:00Hocam 122 Kw kullanıma bana 168 tl geldi. Geçen ayda 159 kw kullandım 194 TL civarında geldi. 94 Kw nasıl 386 tl geldi anlamadım ? ticari kullanım falan mıneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2022, 17:00:12Kötü günler geride kaldı. Daha Kötü günlere hazırlanın.
Mesela ekmek 5-7 tl
Salataluk 50-60tl
Gibi.
Enerji ve akaryakıt ucuzlamadan hiçbir şey ucuzlamaz. Ve uretici fiyatları henüz gerçek fiyatlara yansımadı. Mart sonu gibi hazir olun. Aya ilk fırlatma gerçekleşecek.
- 22-02-2022, 17:01:12Binanın meskeni yok kw 3 küsür liradan hesaplıyorlar hocamBiu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2022, 17:02:18Şu mart ayının ilk haftası petekleri kapatacağım zaten. Allah yardımcımız olsun.mkozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2022, 17:12:441 torba kömüre 130 lira verdim. Ayda ortalama 15 taneden hesaplarsak 1950 lira para ediyor.
1 tanede tüp alsan 250 liradan 2.200 lira sadece tüp ve bir odanın ısınması için gidiyor.
10 günde bir banyo yapmakta cabası. 700 lira mükemmel bence ama yinede çok pahalı...