Konu
776 lira doğalgaz faturası geldi!!
22-02-2022, 17:01:12
#24
neto
Biu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam 122 Kw kullanıma bana 168 tl geldi. Geçen ayda 159 kw kullandım 194 TL civarında geldi. 94 Kw nasıl 386 tl geldi anlamadım ? ticari kullanım falan mı
Binanın meskeni yok kw 3 küsür liradan hesaplıyorlar hocam