Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 122 Kw kullanıma bana 168 tl geldi. Geçen ayda 159 kw kullandım 194 TL civarında geldi. 94 Kw nasıl 386 tl geldi anlamadım ? ticari kullanım falan mı
Binanın meskeni yok kw 3 küsür liradan hesaplıyorlar hocam