• 20-02-2022, 17:20:57
    #1
    Kullanıcı adını alıp gezi bloğu yaptım. Bir günde çok ciddi takipçi gelmeye başladı. Sizce nasıl? Ne kadar eder?
    @verimlizaman
  • 20-02-2022, 17:47:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ben kullanıcı adı olayından anlamam geçtim onu. Ama yanlış anlamazsan bir kaç bişeyler yazacam. Yeni açtım çok ciddi takipçi gelmeye başladı falan demişsin de. 300 kişiye takip atmışsın 100'ü geri takip yapmış. Kullanıcı adı veya yaptığın gezi bloğunun bunda pozitif bir etkisi yok. Yani diyeceğim o ki bişeyler alıp satarken böyle şeyler yapılmasa her şey gerektiği kadar mı yazılsa? Kişisel algılama bu forumda çok görmeye başladım böyle konular, aklımda kalmasın yazayım dedim.
    Hayırlı satışlar ✌🏼
  • 20-02-2022, 18:12:57
    #3
    Sindirella adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben kullanıcı adı olayından anlamam geçtim onu. Ama yanlış anlamazsan bir kaç bişeyler yazacam. Yeni açtım çok ciddi takipçi gelmeye başladı falan demişsin de. 300 kişiye takip atmışsın 100'ü geri takip yapmış. Kullanıcı adı veya yaptığın gezi bloğunun bunda pozitif bir etkisi yok. Yani diyeceğim o ki bişeyler alıp satarken böyle şeyler yapılmasa her şey gerektiği kadar mı yazılsa? Kişisel algılama bu forumda çok görmeye başladım böyle konular, aklımda kalmasın yazayım dedim.
    Hayırlı satışlar ✌🏼
    Üye olalı 4-5 ay olmuş bu ara çok görüyorum dediğiniz o ara zaman dilimi olarak ne kadarlık bir süreyi kapsıyor? Beğeni sayısını, izlenmeleri, keşfetten ve konu etiketlerinden gelen insanları, istatiatikleri nereye koyuyorsunuz? Kullanıcı adından anlamam diye konuya girmişsiniz buradaki ana tema zaten kullanıcı adı. Ben hesap satmıyorum ki kullanıcı adı yorumlansın diye konu açtım. Art niyetli olduğunuz alakasız yazmanızdan belli. Ben de şunu merak ediyorum yardım edip fikir belirtmek dururken insanları engellemeye çalışmak neden? Herkes takip atık takipçi edinebilir. Her hesapta bu böyle ilerliyorsa takipçi artırma yöntemine ne gerek var? Konuya dair hiç fikrinizin olmadığı ve sadece baltalamaya çalıştığınız çok belli. Aklınızda kalmasın diye mesaj da atabilirsiniz mesela. Konu baltalamaktan report ediyorum mesajınızı.
  • 20-02-2022, 18:33:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam çok boş yapıyorsun ya cidden. Soru sormuşsun cevap verdik, ne demek istediğimi de gayet iyi anladın niye hala laf kalabalığı yapıyorsun ki? Üyelik konusuna gelince, siteye üye olmadan konulara bakılmıyor mu? Yani anlamadığını varsayarak tekrar daha açık şekilde yazayım. Bugün bir hesap açmış ve ona 10 TL ederi olan bir kullanıcı adı eklemişsin ( Ederi nedir diye sormuşsun mecbur cevap verecez ) ve bu 10 TL ederi olan hesapla 400 kişiye takip isteği atıp 100 tanesinden geri takip almışsın, muhtemelen açık profillerin fotolarına like atmışsın geri dönüş almak için. Yani bütün bunları yapmışsın eyvallah buraya kadar sıkıntı yok. Sıkıntı şurada, sen bunları yaptığını yok sayıp bugün açtığın hesabın 100 takipçi kazanmasını (ve onu da öyle bir abartıp yazmışsın ki çok ciddi takipçi geldi vs diyerek) sanki hesabın ya da kullanıcı adının bunları tek başına yaptığına inanmamızı istiyorsun. Yani satış konusu açmamışsın ama hesabım çok ciddi takipçi alıyor ilk günden falan gibi saçma sapan bir hava yaratmaya çalışmışsın. Genelde satış konusu açmaya günü ve traderi yetmeyenler yapıyor bunları. Forumda ve forum dışında çok karşılaşıyorum bu tarz şeylerle, adam kendi kullanıcı adının fiyatını öğrenmek için gelip diyor ki şu kullanıcı adını kaça çekersin almak istiyorum falan. Allah'ın adamı gel direk sorsana kullanıcı adım kaç para eder diye niye alicengiz yapıyorsun 😂Senin olay da ona benzer bişey işte. Net olun net herkes her şeyin farkında. Yani geçiniz bu işleri artık hala keşfet izlenme falan diyorsun. Gidip 500 fotoyu likelarsan onlar da gelir seni likelar. Ne demek istediğimi gayet iyi anladın. Ayrıca bana anlatma hocam bunları sosyal medyanın içine doğdum ben, git kime anlatırsan anlat ama bana laf kalabalığı yapma. Kullanıcı adının ederini sormak için konu açıyorsun ederi 10 lira diyoruz kızıyorsun 😂 hadi tekrar hayırlı satışlar
  • 20-02-2022, 18:41:55
    #5
    Sindirella adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok boş yapıyorsun ya cidden. Soru sormuşsun cevap verdik, ne demek istediğimi de gayet iyi anladın niye hala laf kalabalığı yapıyorsun ki? Üyelik konusuna gelince, siteye üye olmadan konulara bakılmıyor mu? Yani anlamadığını varsayarak tekrar daha açık şekilde yazayım. Bugün bir hesap açmış ve ona 10 TL ederi olan bir kullanıcı adı eklemişsin ( Ederi nedir diye sormuşsun mecbur cevap verecez ) ve bu 10 TL ederi olan hesapla 400 kişiye takip isteği atıp 100 tanesinden geri takip almışsın, muhtemelen açık profillerin fotolarına like atmışsın geri dönüş almak için. Yani bütün bunları yapmışsın eyvallah buraya kadar sıkıntı yok. Sıkıntı şurada, sen bunları yaptığını yok sayıp bugün açtığın hesabın 100 takipçi kazanmasını (ve onu da öyle bir abartıp yazmışsın ki çok ciddi takipçi geldi vs diyerek) sanki hesabın ya da kullanıcı adının bunları tek başına yaptığına inanmamızı istiyorsun. Yani satış konusu açmamışsın ama hesabım çok ciddi takipçi alıyor ilk günden falan gibi saçma sapan bir hava yaratmaya çalışmışsın. Genelde satış konusu açmaya günü ve traderi yetmeyenler yapıyor bunları. Forumda ve forum dışında çok karşılaşıyorum bu tarz şeylerle, adam kendi kullanıcı adının fiyatını öğrenmek için gelip diyor ki şu kullanıcı adını kaça çekersin almak istiyorum falan. Allah'ın adamı gel direk sorsana kullanıcı adım kaç para eder diye niye alicengiz yapıyorsun 😂Senin olay da ona benzer bişey işte. Net olun net herkes her şeyin farkında. Yani geçiniz bu işleri artık hala keşfet izlenme falan diyorsun. Gidip 500 fotoyu likelarsan onlar da gelir seni likelar. Ne demek istediğimi gayet iyi anladın. Ayrıca bana anlatma hocam bunları sosyal medyanın içine doğdum ben, git kime anlatırsan anlat ama bana laf kalabalığı yapma. Kullanıcı adının ederini sormak için konu açıyorsun ederi 10 lira diyoruz kızıyorsun 😂 hadi tekrar hayırlı satışlar
    Sen çok terbiyesiz bir insansın. Bir daha konularıma kesinlikle yazma seni reportluyorum. Eskiden italyan kullanıcısı vardı. Kullanıcı adı satıyordu. Büyük ihtimalle sen o sun zaten. Multiden de banlanmışsın. Git başka insanları engellemeye çalış.
  • 20-02-2022, 21:50:55
    #6
    güzel kullanıcı adı
  • 20-02-2022, 21:53:13
    #7
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel kullanıcı adı
    Merhabalar, sizi adıma açılan haksız bir konuda gördüm. Ölçütümüzün trader olduğunu düşünüyorum. Bu zamana dek forumda kimseyi kırmadım ve daima herkese yardımcı olmaya çalıştım. Aynı kategoride satış yapan bu arkadaş haksız ithamlarda bulundu, devam etmeyip engelledim. Yetmedi beni instagramdaki hesaplarımdan tehdit etmeye başladı. Bu konuda kullanıcı adını sordum. Ve olay burada başlıyor…
    Kendisinden yasal olarak da adımı karaladığı için şikayetçi olacağım. Söyler misiniz bu konu için hangi modumuzla konuşabilirim? Karalamak bu kadar kolay olmamalı