Hocam ben kullanıcı adı olayından anlamam geçtim onu. Ama yanlış anlamazsan bir kaç bişeyler yazacam. Yeni açtım çok ciddi takipçi gelmeye başladı falan demişsin de. 300 kişiye takip atmışsın 100'ü geri takip yapmış. Kullanıcı adı veya yaptığın gezi bloğunun bunda pozitif bir etkisi yok. Yani diyeceğim o ki bişeyler alıp satarken böyle şeyler yapılmasa her şey gerektiği kadar mı yazılsa? Kişisel algılama bu forumda çok görmeye başladım böyle konular, aklımda kalmasın yazayım dedim.
Hayırlı satışlar ✌🏼
Üye olalı 4-5 ay olmuş bu ara çok görüyorum dediğiniz o ara zaman dilimi olarak ne kadarlık bir süreyi kapsıyor? Beğeni sayısını, izlenmeleri, keşfetten ve konu etiketlerinden gelen insanları, istatiatikleri nereye koyuyorsunuz? Kullanıcı adından anlamam diye konuya girmişsiniz buradaki ana tema zaten kullanıcı adı. Ben hesap satmıyorum ki kullanıcı adı yorumlansın diye konu açtım. Art niyetli olduğunuz alakasız yazmanızdan belli. Ben de şunu merak ediyorum yardım edip fikir belirtmek dururken insanları engellemeye çalışmak neden? Herkes takip atık takipçi edinebilir. Her hesapta bu böyle ilerliyorsa takipçi artırma yöntemine ne gerek var? Konuya dair hiç fikrinizin olmadığı ve sadece baltalamaya çalıştığınız çok belli. Aklınızda kalmasın diye mesaj da atabilirsiniz mesela. Konu baltalamaktan report ediyorum mesajınızı.