Hocam çok boş yapıyorsun ya cidden. Soru sormuşsun cevap verdik, ne demek istediğimi de gayet iyi anladın niye hala laf kalabalığı yapıyorsun ki? Üyelik konusuna gelince, siteye üye olmadan konulara bakılmıyor mu? Yani anlamadığını varsayarak tekrar daha açık şekilde yazayım. Bugün bir hesap açmış ve ona 10 TL ederi olan bir kullanıcı adı eklemişsin ( Ederi nedir diye sormuşsun mecbur cevap verecez ) ve bu 10 TL ederi olan hesapla 400 kişiye takip isteği atıp 100 tanesinden geri takip almışsın, muhtemelen açık profillerin fotolarına like atmışsın geri dönüş almak için. Yani bütün bunları yapmışsın eyvallah buraya kadar sıkıntı yok. Sıkıntı şurada, sen bunları yaptığını yok sayıp bugün açtığın hesabın 100 takipçi kazanmasını (ve onu da öyle bir abartıp yazmışsın ki çok ciddi takipçi geldi vs diyerek) sanki hesabın ya da kullanıcı adının bunları tek başına yaptığına inanmamızı istiyorsun. Yani satış konusu açmamışsın ama hesabım çok ciddi takipçi alıyor ilk günden falan gibi saçma sapan bir hava yaratmaya çalışmışsın. Genelde satış konusu açmaya günü ve traderi yetmeyenler yapıyor bunları. Forumda ve forum dışında çok karşılaşıyorum bu tarz şeylerle, adam kendi kullanıcı adının fiyatını öğrenmek için gelip diyor ki şu kullanıcı adını kaça çekersin almak istiyorum falan. Allah'ın adamı gel direk sorsana kullanıcı adım kaç para eder diye niye alicengiz yapıyorsun 😂Senin olay da ona benzer bişey işte. Net olun net herkes her şeyin farkında. Yani geçiniz bu işleri artık hala keşfet izlenme falan diyorsun. Gidip 500 fotoyu likelarsan onlar da gelir seni likelar. Ne demek istediğimi gayet iyi anladın. Ayrıca bana anlatma hocam bunları sosyal medyanın içine doğdum ben, git kime anlatırsan anlat ama bana laf kalabalığı yapma. Kullanıcı adının ederini sormak için konu açıyorsun ederi 10 lira diyoruz kızıyorsun 😂 hadi tekrar hayırlı satışlar
Sen çok terbiyesiz bir insansın. Bir daha konularıma kesinlikle yazma seni reportluyorum. Eskiden italyan kullanıcısı vardı. Kullanıcı adı satıyordu. Büyük ihtimalle sen o sun zaten. Multiden de banlanmışsın. Git başka insanları engellemeye çalış.