Hocam ben kullanıcı adı olayından anlamam geçtim onu. Ama yanlış anlamazsan bir kaç bişeyler yazacam. Yeni açtım çok ciddi takipçi gelmeye başladı falan demişsin de. 300 kişiye takip atmışsın 100'ü geri takip yapmış. Kullanıcı adı veya yaptığın gezi bloğunun bunda pozitif bir etkisi yok. Yani diyeceğim o ki bişeyler alıp satarken böyle şeyler yapılmasa her şey gerektiği kadar mı yazılsa? Kişisel algılama bu forumda çok görmeye başladım böyle konular, aklımda kalmasın yazayım dedim.
Hayırlı satışlar ✌🏼