• 20-02-2022, 17:11:10
    #19
    Ben eğlenceli buluyorum, on numarada ortam var orda siz bilmeseniz bile hareketi yaparken birisi yanlışınız olursa düzeltir bu sayede birçok arkadaşta edinirsiniz ben askere gitmeden önce gidiyordum askerde iken de sözleşmeli erlige başvurup şuan kuzey Irak'ta görev yapıyorum burda bile ağırlık setleri var sözleşmem bitsin ilk işim ev alıp salona yazılmak olucak
  • 20-02-2022, 21:33:15
    #20
    hamlarsan sakın bırakma üstüne git. o hamlığı ,tedriginliği,tembelliği öyle atacaksın.
  • 20-02-2022, 22:13:57
    #21
    imalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben eğlenceli buluyorum, on numarada ortam var orda siz bilmeseniz bile hareketi yaparken birisi yanlışınız olursa düzeltir bu sayede birçok arkadaşta edinirsiniz ben askere gitmeden önce gidiyordum askerde iken de sözleşmeli erlige başvurup şuan kuzey Irak'ta görev yapıyorum burda bile ağırlık setleri var sözleşmem bitsin ilk işim ev alıp salona yazılmak olucak
    Hocam profilinize baktım , 22 yaşında nasıl kuzey Irak’a göreve gidiyorsunuz ? Ve nasıl ev alıcak parayı biriktiriyorsunuz
  • 20-02-2022, 22:43:18
    #22
    Cidden kasacak bişe yokmuş arkadaşlar, antrenöre yapamadığım zaman ve hangi haraket nasıl yapacağımı her defasında sordum. Oradaki kişilerle rahatlıkla diyalog kurabildim çok samimi adamlarla konuştum gelenlerle. 2 saat çalıştım çıktım. Midem bulandı eve zor attım kendimi 1 saat sonra da geçti bulantı. Genel anlamda yoruldum ama bırakmam giderim bir yandan da rahatladım iyi oldu. İlk defa gidecek birisi varsa hiç kasmasın kendisini harbiden kasacak bişe yokmuş. Eğer bir şeyi bilmiyorsanız orada birisi varsa direkt sorun ben öyle yaptım öğrendim bilmediğim şeyleri.
  • 20-02-2022, 23:03:08
    #23
    Hocam tedirginlik niye ki? Altı üstü 'Fitness'? Hem şöyle düşünün; 'Öğrenmek, bilmek her zaman tedirginlik kavramının da ötesine geçer.'
  • 21-02-2022, 01:23:54
    #24
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam profilinize baktım , 22 yaşında nasıl kuzey Irak’a göreve gidiyorsunuz ? Ve nasıl ev alıcak parayı biriktiriyorsunuz
    Sözleşmeli erim branşım komando ve aylık 16.500 TL alıyorum 3 senede tazminatımda ek olarak 120 milyar falan bence normal ev almak
  • 21-02-2022, 02:51:06
    #25
    imalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşmeli erim branşım komando ve aylık 16.500 TL alıyorum 3 senede tazminatımda ek olarak 120 milyar falan bence normal ev almak
    Hiç anlamıyorum bu işlerden çamur atmak gibi olmasın ama zaten askerliğini ertelemezsen 22-23 gibi gidiyorsun diye biliyorum sen ne ara gittinde komanda oldun baban heralde MİT ajanı , tazminat davasında da 120 Milyar ben hiç duymadım birinin evini ateşe versen bile 1 milyar belki tazminat alırsın 120 milyar nasıl oluyor anlamadım . Dediğim gibi bilmediğim konular bunlar kimseye çamur atmıyorum bilmediğim konular hakkında konuşmuyorum ama bilmediğim içinde böyle düşüncelere kapılıyorum bana bir şey kanıtlamak zorunda değilsin beni ikna etmek zorunda da değilsin bu mesajı da hiçbir art niyetle yazmıyorum , başarıların daim olsun.
  • 21-02-2022, 06:34:12
    #26
    McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç anlamıyorum bu işlerden çamur atmak gibi olmasın ama zaten askerliğini ertelemezsen 22-23 gibi gidiyorsun diye biliyorum sen ne ara gittinde komanda oldun baban heralde MİT ajanı , tazminat davasında da 120 Milyar ben hiç duymadım birinin evini ateşe versen bile 1 milyar belki tazminat alırsın 120 milyar nasıl oluyor anlamadım . Dediğim gibi bilmediğim konular bunlar kimseye çamur atmıyorum bilmediğim konular hakkında konuşmuyorum ama bilmediğim içinde böyle düşüncelere kapılıyorum bana bir şey kanıtlamak zorunda değilsin beni ikna etmek zorunda da değilsin bu mesajı da hiçbir art niyetle yazmıyorum , başarıların daim olsun.
    Ruhsal problemlerin var sanırım
  • 21-02-2022, 09:54:07
    #27
    hocam ben daha önce uzun bir süre ara vermeden gitmiştim, eğer bir hedefiniz varsa ortalama 6 ay gitmeniz gerekiyor vücut bu zaman zarfında şekil almaya başlar