McCall adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam profilinize baktım , 22 yaşında nasıl kuzey Irak’a göreve gidiyorsunuz ? Ve nasıl ev alıcak parayı biriktiriyorsunuz
Sözleşmeli erim branşım komando ve aylık 16.500 TL alıyorum 3 senede tazminatımda ek olarak 120 milyar falan bence normal ev almak