imalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben eğlenceli buluyorum, on numarada ortam var orda siz bilmeseniz bile hareketi yaparken birisi yanlışınız olursa düzeltir bu sayede birçok arkadaşta edinirsiniz ben askere gitmeden önce gidiyordum askerde iken de sözleşmeli erlige başvurup şuan kuzey Irak'ta görev yapıyorum burda bile ağırlık setleri var sözleşmem bitsin ilk işim ev alıp salona yazılmak olucak
Hocam profilinize baktım , 22 yaşında nasıl kuzey Irak’a göreve gidiyorsunuz ? Ve nasıl ev alıcak parayı biriktiriyorsunuz