Cidden kasacak bişe yokmuş arkadaşlar, antrenöre yapamadığım zaman ve hangi haraket nasıl yapacağımı her defasında sordum. Oradaki kişilerle rahatlıkla diyalog kurabildim çok samimi adamlarla konuştum gelenlerle. 2 saat çalıştım çıktım. Midem bulandı eve zor attım kendimi 1 saat sonra da geçti bulantı. Genel anlamda yoruldum ama bırakmam giderim bir yandan da rahatladım iyi oldu. İlk defa gidecek birisi varsa hiç kasmasın kendisini harbiden kasacak bişe yokmuş. Eğer bir şeyi bilmiyorsanız orada birisi varsa direkt sorun ben öyle yaptım öğrendim bilmediğim şeyleri.