Sözleşmeli erim branşım komando ve aylık 16.500 TL alıyorum 3 senede tazminatımda ek olarak 120 milyar falan bence normal ev almak
Hiç anlamıyorum bu işlerden çamur atmak gibi olmasın ama zaten askerliğini ertelemezsen 22-23 gibi gidiyorsun diye biliyorum sen ne ara gittinde komanda oldun baban heralde MİT ajanı , tazminat davasında da 120 Milyar ben hiç duymadım birinin evini ateşe versen bile 1 milyar belki tazminat alırsın 120 milyar nasıl oluyor anlamadım . Dediğim gibi bilmediğim konular bunlar kimseye çamur atmıyorum bilmediğim konular hakkında konuşmuyorum ama bilmediğim içinde böyle düşüncelere kapılıyorum bana bir şey kanıtlamak zorunda değilsin beni ikna etmek zorunda da değilsin bu mesajı da hiçbir art niyetle yazmıyorum , başarıların daim olsun.