Malesef rezillik diz boyu .......
Hiç bir sağlıkçıyı alkışlamadım alkışlamayacağımda hak etmiyorlar hepsi değil elbette ama bazıları var ki .....................
Ben avrupada yaşıyorum avrupada böyle .......
Bazı Sağlıkçılar Dayağı Hak Ediyor.
19
●1.184
- 18-02-2022, 23:54:07şiddete meyilli bir sağlıkcısınız çözüm değildir bu, ama sakin olmanızda fayda var sonraki konunuz sağlık çalışanıyım saldırıya uğradım olmasın. bu tip insanlara yapılacak en iyi şey görmezden gelmektir.osmcimen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2022, 23:54:38Hocam dediklerinizde haklısınız , medya tamamiyle algı peşinde bazı doktorlar inanın öyle bir davranıyor ki kendimi insan yerine koyulmuş hissetmiyorum . Aynı şekilde her yerde var böyle tipler geçen biri bekçiyle anısını anlattı , bu sabahta biri devlet kurumunda memurla yaşadığı sorunu anlattı uzun lafı bu yaşadığınız sorunlar şahsi sorunlar bir doktor kötü diye tüm doktorlara küsmeyin boşverin kavgayı da dertli başınıza dert almayın , çok sinirlenirseniz basın küfürü çıkın odadan kalkıp size yumruk atarsa kendinizi savunmanız en medeni hakkınız
- 18-02-2022, 23:56:59Daha 2 gün önce babaannem rahatsızlandı acildi durumu ve 112'yi aradık 1 saatte geldiler. Yaşlı olduğu için nazik davranılması gerekirken odun gibi davranışlarının üstüne bir de ters ters konuşmaları beni deli etti tatsızlık çıkmasın diye sustum ama gerçekten dayağı haketmişlerdi. Her sektörde böyle saçma insanlar var. Memnun değilseniz yapmayın bu mesleği neyin afrası tafrası bu.