osmcimen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayıp yahu keşke konuyu okuyup yorum yapsaydınız. Bende Sağlıkçıyım.......
şiddete meyilli bir sağlıkcısınız çözüm değildir bu, ama sakin olmanızda fayda var sonraki konunuz sağlık çalışanıyım saldırıya uğradım olmasın. bu tip insanlara yapılacak en iyi şey görmezden gelmektir.