• 18-02-2022, 23:47:54
    #1
    Merhabalar şimdi başlığı görüp hemen farklı düşünmeyin diye , Annem, Babam ve ben sağlıkçıyım annem ve babam emekliler
    Şimdi konuya geçebiliriz

    Hastalıkdan yataklardan kalkamıyorum koku kaybı tad kaybı yok ama ateş öksürük burun akıntısı halsizlik vb her şey var çok kötüyüm direk koronadan şüpheledim gittim test verdim hasta olduğum için evden dışarı çıkmıyorum kimsenin vebaline girmemek için 1 gün sonra testim negatif çıktı

    Negatif çıkmasının üstüne aile hekimliğine gidip bakılmak istedim. Farklı bir şehirde 3 aylığına kaldığım için misafir olarak bakılabiliyorum aile hekimliğinde bunda herhangi bir sorun yok

    Sıramı aldım doktorun yanına çıktım. Kapı üstü ekranda benim TC Kimlik numaram yazıyordu
    Kapıyı çaldım içeri girdim muhabbet şu;

    Ben- Merhaba hocam
    Doktor- ...
    Ben-Hocam benim sıramdı ama yanlış mı oldu acaba ?
    Doktor-
    (Yüzüme dahi bakmıyor)
    Ben de bunun üstüne bekledim diyecek bir şeyim yok çünkü adam ne bir şey söylüyor ne yüzüme bakıyor
    1 dakika sonra
    Doktor- Şikayetin ne
    Ben güzelce derdimi anlattım ve iyileşmenin hızlanması için iğne istedim
    Doktor yüzüme baktı ben öyle bir tedavi yöntemi bilmiyorum , senin hiç bir şeyin yok dedi
    Yaşça büyük olduğu için bir şey söylemedim Teşekkürler diyerek çıktım odadan


    Bunun üstüne 3 hafta sürdü hastalığım kendi doktorumu görüntülü arayarak online muayene oldum. İğnemi aldım tedaviyi hızlandırıp bitirdik 2.haftanın başında aradım (kendimce ilaçlar kullandım o süre zarfında)

    Demek istediğim şu ki ben bir sağlıkçı olarak doktoru dayak manyağı yapmak istedim ama kendime olan saygımdan dolayı bir şey yapmadım

    Bir işi sevmiyorsanız yapmayın. Yoruluyor olabilirsiniz fakat böyle davranmanızı gerektirmiyor
    Ondan sonra diyorlar sağlıkçılar neden dayak yiyor abi dayağı bazıları hakediyor çünkü insanlıklarını kaybetmişler. Mesleğiniz ne olursa olsun insanlığınızı kaybetmeyin.
    İnsanlık kadar güzel bir şey yok.
  • 18-02-2022, 23:49:34
    #2
    Konuyu okumadım. Dayak bir şeye çözüm değildir, saygılar.
    Edit: Sonda insanlıktan bahsetmişsiniz mağara adamı gibi dayak diyorsunuz hala
  • 18-02-2022, 23:50:38
    #3
    Ben konuyu okudum
    İş & Meslek olarak fark etmez
    Bazı insanlar dayağı hak ediyor hocam
    Dilerseniz doktor
    Dilersen hakim olsun
  • 18-02-2022, 23:51:02
    #4
    ben askerde normalde muaf olmam gerekiyormuş bir kaç sebepten dolayı
    acemi birliğimdeki doktor kağıdı gördü ama sırf uğraşmamak için dikkate almadı üstüne belgeyi kaybettiler (sözde kaybedilmiş)
    ustalıkta ise muafiyetimi sağlayan belge elime geçti 10 gün kala askerliğimin bitmesine o doktora ise gerek yok askerlik bitti zaten dedim ustalıktaki doktorum gerçekten uğraştı ama acemilikteki doktor hiç ama hiç en ufak bişey dahi yapmadı
  • 18-02-2022, 23:51:26
    #5
    mertbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okumadım. Dayak bir şeye çözüm değildir, saygılar.
    Edit: Sonda insanlıktan bahsetmişsiniz mağara adamı gibi dayak diyorsunuz hala
    Ayıp yahu keşke konuyu okuyup yorum yapsaydınız. Bende Sağlıkçıyım.......
  • 18-02-2022, 23:51:35
    #6
    mertbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okumadım. Dayak bir şeye çözüm değildir, saygılar.
    Edit: Sonda insanlıktan bahsetmişsiniz mağara adamı gibi dayak diyorsunuz hala
    Konuyu okusaydınız bare
  • 18-02-2022, 23:52:27
    #7
    Her sektörde çürük dal illa ki vardır
  • 18-02-2022, 23:52:29
    #8
    Maalesef benim de başıma geldi. Cildiye doktoru kendileri. Girdik odasına. Ya sen cildiyecisin cildiyeci hoca. Saçım şöyle şöyle diyorum. Yahu insan kafasını kaldırıp bakmaz mı be!
    Gözünü bile ayırmadı o çok önemli ekrandan.
    İlaç verdi çıktık. Bu mu doktorluk? (Doktorlara genelleme yapmıyorum)
    Sonra neden sinirleniyorsunuz diyorlar
    • CodeKod
    CodeKod bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-02-2022, 23:52:31
    #9
    mertbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu okumadım. Dayak bir şeye çözüm değildir, saygılar.
    Edit: Sonda insanlıktan bahsetmişsiniz mağara adamı gibi dayak diyorsunuz hala
    Hocam oradaki doktor olma şansınız % kaç ?