ben askerde normalde muaf olmam gerekiyormuş bir kaç sebepten dolayı
acemi birliğimdeki doktor kağıdı gördü ama sırf uğraşmamak için dikkate almadı üstüne belgeyi kaybettiler (sözde kaybedilmiş)
ustalıkta ise muafiyetimi sağlayan belge elime geçti 10 gün kala askerliğimin bitmesine o doktora ise gerek yok askerlik bitti zaten dedim ustalıktaki doktorum gerçekten uğraştı ama acemilikteki doktor hiç ama hiç en ufak bişey dahi yapmadı