Maalesef benim de başıma geldi. Cildiye doktoru kendileri. Girdik odasına. Ya sen cildiyecisin cildiyeci hoca. Saçım şöyle şöyle diyorum. Yahu insan kafasını kaldırıp bakmaz mı be!
Gözünü bile ayırmadı o çok önemli ekrandan.
İlaç verdi çıktık. Bu mu doktorluk? (Doktorlara genelleme yapmıyorum)
Sonra neden sinirleniyorsunuz diyorlar