mertbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu okumadım. Dayak bir şeye çözüm değildir, saygılar.
Edit: Sonda insanlıktan bahsetmişsiniz mağara adamı gibi dayak diyorsunuz hala
Ayıp yahu keşke konuyu okuyup yorum yapsaydınız. Bende Sağlıkçıyım.......