Daha 2 gün önce babaannem rahatsızlandı acildi durumu ve 112'yi aradık 1 saatte geldiler. Yaşlı olduğu için nazik davranılması gerekirken odun gibi davranışlarının üstüne bir de ters ters konuşmaları beni deli etti tatsızlık çıkmasın diye sustum ama gerçekten dayağı haketmişlerdi. Her sektörde böyle saçma insanlar var. Memnun değilseniz yapmayın bu mesleği neyin afrası tafrası bu.