Hocam dediklerinizde haklısınız , medya tamamiyle algı peşinde bazı doktorlar inanın öyle bir davranıyor ki kendimi insan yerine koyulmuş hissetmiyorum . Aynı şekilde her yerde var böyle tipler geçen biri bekçiyle anısını anlattı , bu sabahta biri devlet kurumunda memurla yaşadığı sorunu anlattı uzun lafı bu yaşadığınız sorunlar şahsi sorunlar bir doktor kötü diye tüm doktorlara küsmeyin boşverin kavgayı da dertli başınıza dert almayın , çok sinirlenirseniz basın küfürü çıkın odadan kalkıp size yumruk atarsa kendinizi savunmanız en medeni hakkınız