• 17-02-2022, 15:50:05
    #19
    Üyeliği durduruldu
    takribi geçen sene yaz aylarında 300 liraya doldurduğum depo bu aralar 700 ün üzerinde doluyor.
    sonra diyorlarki ekonomi çok iyi, ağızlarına kürekle vurasım geliyor
  • 17-02-2022, 15:52:46
    #20
    Allah akıl sağlığımızı korusun!
  • 17-02-2022, 15:56:50
    #21
    Enflasyon durmadığı sürece ne yaparsak yapalım yetişemeyiz sen 3 kazanıyorsun o 20 zam yapıyor sen 5 kazanıyon o 25 zam yapıyor , dolar artarken dolar yüzünden yükseliyor diyorlardı şimdi dolar durdu diye enflasyona geçtiler yani biz her türlü zarardayız.
  • 17-02-2022, 16:16:58
    #22
    DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araba alanlar arabasını süremiyor benzin pahalı diye hepsi park halinde, sende para varsa araba alacagına arsa al dostum sonra hergun dua ett bana
    Yoo gayet surebiliyoruz. Arsalar çok ucuz zaten fiyatı artmadı )))
  • 17-02-2022, 21:02:08
    #23
    parayı türk lirası değilde döviz altın olarak biriktirirsen alabilirsin belki
  • 17-02-2022, 21:20:50
    #24
    Bence doğru yoldasın birikim yapma yarını düşün diyenlere yarınlar var mı diye sor.
  • 17-02-2022, 21:24:31
    #25
    Bende 2 yıldır alaçam arsaya niyetlendim oda olmadı
  • 17-02-2022, 23:40:21
    #26
    valla hocam olay türkiyeyle bitmiyorki, dünya çapında vurguncular iş başında. bir çip krizi çıkarıyorlar fiyatlar artıyor. opec ülkeleri arz kısıyor petrol fırlıyor. dünyada demir,çelik, aliminyum,bakır aklına ne gelirse fiyatları ciddi şekilde arttı coronadan dolayı. bunlara bide türkiyedeki ekonomik sorunlar eklenince üzerine kaymaklı kadayıf oluyor
    bu gidişle millet eşşeğe biner diyecemde memlekette eşşek bırakmadılar kese kese
  • 18-02-2022, 08:48:05
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elinizdeki parayı sermaye olarak düşünün ve yatırım yapın, ben de 2 yıl önce o dönemin 2. el araba parasıyla kripto para ve bist yatırımlarına başladım. Şuan da hem ev hem de araba sahibiyim. Hemen harcayıp tüketirseniz pişman olursunuz, yatırımla kaybetseniz bile en azından tecrübe edinirsiniz.