takribi geçen sene yaz aylarında 300 liraya doldurduğum depo bu aralar 700 ün üzerinde doluyor.
sonra diyorlarki ekonomi çok iyi, ağızlarına kürekle vurasım geliyor
Araba alacağım parayı çatır çutur yiyecem
31
●2.322
- 17-02-2022, 16:16:58Yoo gayet surebiliyoruz. Arsalar çok ucuz zaten fiyatı artmadıDiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)))
- 17-02-2022, 23:40:21valla hocam olay türkiyeyle bitmiyorki, dünya çapında vurguncular iş başında. bir çip krizi çıkarıyorlar fiyatlar artıyor. opec ülkeleri arz kısıyor petrol fırlıyor. dünyada demir,çelik, aliminyum,bakır aklına ne gelirse fiyatları ciddi şekilde arttı coronadan dolayı. bunlara bide türkiyedeki ekonomik sorunlar eklenince üzerine kaymaklı kadayıf oluyor
bu gidişle millet eşşeğe biner diyecemde memlekette eşşek bırakmadılar kese kese
- 18-02-2022, 08:48:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Elinizdeki parayı sermaye olarak düşünün ve yatırım yapın, ben de 2 yıl önce o dönemin 2. el araba parasıyla kripto para ve bist yatırımlarına başladım. Şuan da hem ev hem de araba sahibiyim. Hemen harcayıp tüketirseniz pişman olursunuz, yatırımla kaybetseniz bile en azından tecrübe edinirsiniz.