Enflasyon durmadığı sürece ne yaparsak yapalım yetişemeyiz sen 3 kazanıyorsun o 20 zam yapıyor sen 5 kazanıyon o 25 zam yapıyor , dolar artarken dolar yüzünden yükseliyor diyorlardı şimdi dolar durdu diye enflasyona geçtiler yani biz her türlü zarardayız.