DiZiNi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
araba alanlar arabasını süremiyor benzin pahalı diye hepsi park halinde, sende para varsa araba alacagına arsa al dostum sonra hergun dua ett bana
Yoo gayet surebiliyoruz. Arsalar çok ucuz zaten fiyatı artmadı )))