• 18-02-2022, 09:04:13
    #28
    Az yakmasıyla ünlü olan 2014 model symbol aracım var.
    1,5 - 2 haftadır kendi aracıma bu fahiş mazot, benzin fiyatlarından dolayı binemiyorum.
    Bizde de araç var ama yok gibi.
  • 18-02-2022, 09:10:50
    #29
    Yakıt 20e gidiyor. Bu devirde arabaya binmek demek cebin delik gezmek demektir. Orta direk aileler artık araç sahibi olamıyor.
  • 18-02-2022, 09:20:34
    #30
    Hocam satalım size bi araç
  • 18-02-2022, 09:30:13
    #31
    elinizdeki miktarı söylerseniz, hayalinizdeki araca ulaşacağınız yöntemi anlatayım
  • 18-02-2022, 13:42:08
    #32
    hocam araç fiyatları düştü bence. Ben favoriye ekledim baya araç, hepsi de tek tek indiriyor. Arabalar satılmıyor. BENZİN YÜKSEK BENZİN. Şehir içinde bile araç kullanılmaz oldu.