Az yakmasıyla ünlü olan 2014 model symbol aracım var.
1,5 - 2 haftadır kendi aracıma bu fahiş mazot, benzin fiyatlarından dolayı binemiyorum.
Bizde de araç var ama yok gibi.
hocam araç fiyatları düştü bence. Ben favoriye ekledim baya araç, hepsi de tek tek indiriyor. Arabalar satılmıyor. BENZİN YÜKSEK BENZİN. Şehir içinde bile araç kullanılmaz oldu.