hocam araç fiyatları düştü bence. Ben favoriye ekledim baya araç, hepsi de tek tek indiriyor. Arabalar satılmıyor. BENZİN YÜKSEK BENZİN. Şehir içinde bile araç kullanılmaz oldu.