• 15-02-2022, 19:34:19
    #10
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Formülü söyleyeyim. Denendi başarılı oldu. Karşına 2veya3 kişiyi al ezber yapmadan doğaçlama olarak anlat. Sonra kendini eleştirt öyle oluyor ki o sahnede herşey film şeridi gibi geçiyor hatta dakikalar saniye gibi geçiyor o yüzden saçmalama ve ikileme durumun çok olacağı için eleştirini al seni dinleyen 2veya3 kişiden. Ellerinden yardım al kullan onları. Dik dur. Gerisi zaten geliyor ben denedim oldu. Hadi Gazaan mübarek olsun
    En güzel yorum bu olmuş.
  • 15-02-2022, 19:36:26
    #11
    Teşekkür ediyorum

    prozac82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En güzel yorum bu olmuş.
  • 15-02-2022, 19:37:18
    #12
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    hocam öldükten sonra insanlar sizi 1 günde unutacak bu neyin heyecanı neyin stresi az rahatlayın relax olun
  • 15-02-2022, 19:39:29
    #13
    alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam öldükten sonra insanlar sizi 1 günde unutacak bu neyin heyecanı neyin stresi az rahatlayın relax olun
    Bu tarz bir yorum yapacaktım, bir kere geliyoruz hayata, kimden, neyden çekineceksin ki?
  • 15-02-2022, 19:41:50
    #14
    youtube kanalına video yüklerken bile insanlar heycan yapıyor; evde tek başına vlog çekerken.seninkisi çok daha normal. korkmana gerektirecek bir şey yok. sahneyi umursamamaya bak. ve bir noktaya gözünü ver. kimsenin suratınafazla bakmamaya çalış. sana iyi bakan gözler görürsen onlarla kontakta kalmaya bak ve hepsini öyle düşün.
  • 15-02-2022, 19:44:28
    #15
    Valla ben en son üniversitede sunum yapmıştım 100 kişinin önünde ezberlediğim bütün cümleleri unutmuştum önlerine çıkınca. Çok zor bir durum zaten o günden beri yeminliyim topluluk önünde konuşma yapmamaya.
  • 15-02-2022, 19:59:23
    #16
    Büyük ihtimalle üniversite okuyorsunuz. Ders için yapacaksınız. Bende sunum ile uğraşmamak için dersi değiştirdim. Bende çekiniyorum sunum falan. Aslında rahat olmak gerek sonuçta karşı tarafta billmiyor ama yapı meselesi işte
  • 15-02-2022, 20:15:04
    #17
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimalle üniversite okuyorsunuz. Ders için yapacaksınız. Bende sunum ile uğraşmamak için dersi değiştirdim. Bende çekiniyorum sunum falan. Aslında rahat olmak gerek sonuçta karşı tarafta billmiyor ama yapı meselesi işte
    aynen öyle hocam hiç yapasım yok ama içimden bir ses "korkaklık yapma çık ve anlat" diyor beni baskılıyor sahneyi çıkınca da o içimdeki ses gidiyor
  • 15-02-2022, 20:16:19
    #18
    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen öyle hocam hiç yapasım yok ama içimden bir ses "korkaklık yapma çık ve anlat" diyor beni baskılıyor sahneyi çıkınca da o içimdeki ses gidiyor
    Hazırlık sınıfında yapmıştım sunum. Hem de ingilizce. Ben ve ingilizce Sunumu yapasıya kadar bayılacaktım. Sunumda rahattım. Başlayasıya kadar sıkıntı oluyor.