Büyük ihtimalle üniversite okuyorsunuz. Ders için yapacaksınız. Bende sunum ile uğraşmamak için dersi değiştirdim. Bende çekiniyorum sunum falan. Aslında rahat olmak gerek sonuçta karşı tarafta billmiyor ama yapı meselesi işte
aynen öyle hocam hiç yapasım yok ama içimden bir ses "korkaklık yapma çık ve anlat" diyor beni baskılıyor sahneyi çıkınca da o içimdeki ses gidiyor