Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen öyle hocam hiç yapasım yok ama içimden bir ses "korkaklık yapma çık ve anlat" diyor beni baskılıyor sahneyi çıkınca da o içimdeki ses gidiyor
Hazırlık sınıfında yapmıştım sunum. Hem de ingilizce. Ben ve ingilizce Sunumu yapasıya kadar bayılacaktım. Sunumda rahattım. Başlayasıya kadar sıkıntı oluyor.