Büyük ihtimalle üniversite okuyorsunuz. Ders için yapacaksınız. Bende sunum ile uğraşmamak için dersi değiştirdim. Bende çekiniyorum sunum falan. Aslında rahat olmak gerek sonuçta karşı tarafta billmiyor ama yapı meselesi işte