MRHK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İş Bulmanın Artık İmkansız Olması
44
●3.852
- 14-02-2022, 18:53:10Bunun maaş beklentisi ile alakası yoktur, doğrudan asgari ücret ile alakası vardır. Yasalar böyledir, bu yasaya uymayanlar yüzünden insanların muhtaçlığını kullanıyor ve dolayısı ile asgari ücretin yarısını kabul ettirmek zorunda bırakıyor. Asgari ücret vasıfsız işçilere verilen minimum maaştır, önce şu kavramı öğrenin!canerdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2022, 18:57:17neden sert çıktınız anlamadım ki ! en sona yazdım zaten asgari ücret vermemenin cezası yok mu diye. ben böyle işler yapmak isteyenlerin kafasındaki rakamı öğrenmek istedim. asgari ücret altını vermek zaten emek öldürmekten başka bir şey değil, birde arkadaşların dediği gibi 12,18 saat çalışıp asgari ücretinde altında alınıyorsa durum gerçekten çok kötü Allah herkesin yardımcısı olsun ne diyeyim.Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2022, 18:58:11merhaba konu sahibi olarak insanlar herşeye kabul bence çünkü devir çok kötücanerdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2022, 18:59:25Min. 4250 tl + sigorta + yol+ yemek + sosyal haklar.canerdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam süreli çalıştıracağınız kişiye yasaların altında maaş veremezsiniz, teklif bile edemezsiniz.
Bir kişiyi çalıştırıyorsanız min. Hakkını vermeniz gerekli.
veremiyorsanız oturup siz yaparsınız. - 14-02-2022, 19:04:28Ben yanlış anlamışım, kusura bakma.canerdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-02-2022, 19:05:48İstanbul gibi büyük şehirlerde bir nebze de olsa iş bulma imkanı var ancak doğu iş bulma durumu çok düşük özelikle ücret konusu vahim bir durumda asgari ücret almak bile çok iyi görülüyor. İşsizliğin yüksek olması iş verenin nitelikli iş gücü istemesi ve daha az ücret vermesi ile sonuçlanıyor. İşe alınan personel isterse günde sadece bir düğmeye bassın başka da bir iş yapmasın ona asgari ücret verilmelidir. Aksi takdirde patronlar kendi işini kendi görsün her işi kendisi yapsın. Asgari ücretin altına çalıştırana da çalışana da ceza kesilmeli...
- 14-02-2022, 19:20:59CNC operatörü bilirmisinizGeokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
