• 14-02-2022, 18:50:15
    #10
    MRHK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde eleman bulamıyoruz arkadaş şaka gibi
    Hangi alanda iş yapıyorsunuz da eleman bulamıyorsunuz?
  • 14-02-2022, 18:53:10
    #11
    canerdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir soru sormak istiyorum siz iş arayanlara. mesela yetiştirilecek bir işe girmek isteseniz o işte hiç tecrübeniz yok sıfırdan yetişeceksiniz maaş beklentiniz kaç olur?

    Sanal hamballık olarak niteleyebileceğim hiçbir vasıf gerektirmeyen bilgisayar başında oturup copy past, içerik girme vb. düzeyde işleri yapsanız maaş beklentiniz kaç olur.

    müsait olan arkadaşlarım bu sorularıma yanıt verirlerse çok sevinirim. konudan anladığım kadarıyla kimse asgari ücret vermiyor çok büyük bir yanlış değil mi bu, cezası felan yok mu.
    Bunun maaş beklentisi ile alakası yoktur, doğrudan asgari ücret ile alakası vardır. Yasalar böyledir, bu yasaya uymayanlar yüzünden insanların muhtaçlığını kullanıyor ve dolayısı ile asgari ücretin yarısını kabul ettirmek zorunda bırakıyor. Asgari ücret vasıfsız işçilere verilen minimum maaştır, önce şu kavramı öğrenin!
  • 14-02-2022, 18:55:20
    #12
    Hocam iş var nitelikli eleman yok. Maaşı az veren yerlerde çalışmamak lazim. Benim arkadaşlarim fabrikaya bile giremedi iş bilmiyorsaniz alamayiz demişler. Belge istemiş işi bildiğine dair.
  • 14-02-2022, 18:57:17
    #13
    CGD
    İlk 5 Sıra Garantili SEO
    Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun maaş beklentisi ile alakası yoktur, doğrudan asgari ücret ile alakası vardır. Yasalar böyledir, bu yasaya uymayanlar yüzünden insanların muhtaçlığını kullanıyor ve dolayısı ile asgari ücretin yarısını kabul ettirmek zorunda bırakıyor. Asgari ücret vasıfsız işçilere verilen minimum maaştır, önce şu kavramı öğrenin!
    neden sert çıktınız anlamadım ki ! en sona yazdım zaten asgari ücret vermemenin cezası yok mu diye. ben böyle işler yapmak isteyenlerin kafasındaki rakamı öğrenmek istedim. asgari ücret altını vermek zaten emek öldürmekten başka bir şey değil, birde arkadaşların dediği gibi 12,18 saat çalışıp asgari ücretinde altında alınıyorsa durum gerçekten çok kötü Allah herkesin yardımcısı olsun ne diyeyim.
  • 14-02-2022, 18:58:11
    #14
    canerdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir soru sormak istiyorum siz iş arayanlara. mesela yetiştirilecek bir işe girmek isteseniz o işte hiç tecrübeniz yok sıfırdan yetişeceksiniz maaş beklentiniz kaç olur?

    Sanal hamballık olarak niteleyebileceğim hiçbir vasıf gerektirmeyen bilgisayar başında oturup copy past, içerik girme vb. düzeyde işleri yapsanız maaş beklentiniz kaç olur.

    müsait olan arkadaşlarım bu sorularıma yanıt verirlerse çok sevinirim. konudan anladığım kadarıyla kimse asgari ücret vermiyor çok büyük bir yanlış değil mi bu, cezası felan yok mu.
    merhaba konu sahibi olarak insanlar herşeye kabul bence çünkü devir çok kötü
  • 14-02-2022, 18:59:25
    #15
    canerdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir soru sormak istiyorum siz iş arayanlara. mesela yetiştirilecek bir işe girmek isteseniz o işte hiç tecrübeniz yok sıfırdan yetişeceksiniz maaş beklentiniz kaç olur?

    Sanal hamballık olarak niteleyebileceğim hiçbir vasıf gerektirmeyen bilgisayar başında oturup copy past, içerik girme vb. düzeyde işleri yapsanız maaş beklentiniz kaç olur.

    müsait olan arkadaşlarım bu sorularıma yanıt verirlerse çok sevinirim. konudan anladığım kadarıyla kimse asgari ücret vermiyor çok büyük bir yanlış değil mi bu, cezası felan yok mu.
    Min. 4250 tl + sigorta + yol+ yemek + sosyal haklar.
    Tam süreli çalıştıracağınız kişiye yasaların altında maaş veremezsiniz, teklif bile edemezsiniz.
    Bir kişiyi çalıştırıyorsanız min. Hakkını vermeniz gerekli.

    veremiyorsanız oturup siz yaparsınız.
  • 14-02-2022, 19:04:28
    #16
    canerdgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden sert çıktınız anlamadım ki ! en sona yazdım zaten asgari ücret vermemenin cezası yok mu diye. ben böyle işler yapmak isteyenlerin kafasındaki rakamı öğrenmek istedim. asgari ücret altını vermek zaten emek öldürmekten başka bir şey değil, birde arkadaşların dediği gibi 12,18 saat çalışıp asgari ücretinde altında alınıyorsa durum gerçekten çok kötü Allah herkesin yardımcısı olsun ne diyeyim.
    Ben yanlış anlamışım, kusura bakma.
  • 14-02-2022, 19:05:48
    #17
    İstanbul gibi büyük şehirlerde bir nebze de olsa iş bulma imkanı var ancak doğu iş bulma durumu çok düşük özelikle ücret konusu vahim bir durumda asgari ücret almak bile çok iyi görülüyor. İşsizliğin yüksek olması iş verenin nitelikli iş gücü istemesi ve daha az ücret vermesi ile sonuçlanıyor. İşe alınan personel isterse günde sadece bir düğmeye bassın başka da bir iş yapmasın ona asgari ücret verilmelidir. Aksi takdirde patronlar kendi işini kendi görsün her işi kendisi yapsın. Asgari ücretin altına çalıştırana da çalışana da ceza kesilmeli...
  • 14-02-2022, 19:20:59
    #18
    Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi alanda iş yapıyorsunuz da eleman bulamıyorsunuz?
    CNC operatörü bilirmisiniz