Bunun maaş beklentisi ile alakası yoktur, doğrudan asgari ücret ile alakası vardır. Yasalar böyledir, bu yasaya uymayanlar yüzünden insanların muhtaçlığını kullanıyor ve dolayısı ile asgari ücretin yarısını kabul ettirmek zorunda bırakıyor. Asgari ücret vasıfsız işçilere verilen minimum maaştır, önce şu kavramı öğrenin!
neden sert çıktınız anlamadım ki ! en sona yazdım zaten asgari ücret vermemenin cezası yok mu diye. ben böyle işler yapmak isteyenlerin kafasındaki rakamı öğrenmek istedim. asgari ücret altını vermek zaten emek öldürmekten başka bir şey değil, birde arkadaşların dediği gibi 12,18 saat çalışıp asgari ücretinde altında alınıyorsa durum gerçekten çok kötü Allah herkesin yardımcısı olsun ne diyeyim.