bir soru sormak istiyorum siz iş arayanlara. mesela yetiştirilecek bir işe girmek isteseniz o işte hiç tecrübeniz yok sıfırdan yetişeceksiniz maaş beklentiniz kaç olur?
Sanal hamballık olarak niteleyebileceğim hiçbir vasıf gerektirmeyen bilgisayar başında oturup copy past, içerik girme vb. düzeyde işleri yapsanız maaş beklentiniz kaç olur.
müsait olan arkadaşlarım bu sorularıma yanıt verirlerse çok sevinirim. konudan anladığım kadarıyla kimse asgari ücret vermiyor çok büyük bir yanlış değil mi bu, cezası felan yok mu.
merhaba konu sahibi olarak insanlar herşeye kabul bence çünkü devir çok kötü