Hocam iş var nitelikli eleman yok. Maaşı az veren yerlerde çalışmamak lazim. Benim arkadaşlarim fabrikaya bile giremedi iş bilmiyorsaniz alamayiz demişler. Belge istemiş işi bildiğine dair.