İstanbul gibi büyük şehirlerde bir nebze de olsa iş bulma imkanı var ancak doğu iş bulma durumu çok düşük özelikle ücret konusu vahim bir durumda asgari ücret almak bile çok iyi görülüyor. İşsizliğin yüksek olması iş verenin nitelikli iş gücü istemesi ve daha az ücret vermesi ile sonuçlanıyor. İşe alınan personel isterse günde sadece bir düğmeye bassın başka da bir iş yapmasın ona asgari ücret verilmelidir. Aksi takdirde patronlar kendi işini kendi görsün her işi kendisi yapsın. Asgari ücretin altına çalıştırana da çalışana da ceza kesilmeli...