Otoban kenarında soğuktan ve açlıktan ölmek üzere olan yavru köpek bulmuştum. Belli ki atmışlar. Annesi ya da başka köpek yoktu. Beşinci katta bulunan evime aldım 10 gündür bakıyorum. Kendine geldi. Evde yaşayabilecek bir cins değil. Bulunduğum yerde mevsim sert geçiyor. Ne yapmalıyım? Dışarıya tekrar bırakmalı mıyım yoksa 2 ay daha bekleyip havalar ısınınca mı bırakmalıyım? Alışırsa diye korkuyorum.
Şimdilik evde havlamıyor. Ev sahibi anlarsa o da bi dert.

