çok güzel bir iyilik yapmışsın ve iyiliği sürdürmen daha iyi, olur. o bebek daha 2 aylık var yok. 3-4 ay daha bekle o zaman havalar ısınınca uygun bir yere salarsın. barınak varsa oraya verirsin. çoban köpeği evde beslenebilecek bir cins değil. bahçe lazım.