Merhabalar. güzel davranışınızı tebrik etmek gerekiyor.
yapacağınız iki hareketinde yanlış olduğunu üzülerek belirtmek istiyorum.
ev içerisinde 2 ay daha bakmak
sizinle yaşamaya alışan yavru köpek 2 ay sonra sokağa adapte olabilmesi çok zor olacaktır 2 ay boyunca olabildiğince bakterinin pisliğin olmadığı yerde beslenirken bir anda dışarıya bırakıldığında hasta olma ihtimalinin yüksek olduğunu düşünüyorum bunun dışında onlarca ekstra problem ile karşılacak ve bu zamana kadar karşılaşmadığı bir durum olacak. (örneğin evimde beslediğim köpeğim trafiğe adapte değil ve tasmasını bıraktığım anda bir sorun yaşama ihtimalimiz çok yüksek) diğer konuları saymıyorum 3 ay boyunca size alışmış olan köpeğin siz onu bıraktığınızda ki tepkisi inanılmaz kötü ve acı olacaktır... sizin tarafınızda ise 3 ay sonra ilgilendiğiniz sevdiğiniz bir canlının olmaması duygusal olarak onu sokağa yalnız başına bırakmanız sizi kötü etkileyecek.
şuan dışarıya bırakmak
yaşama şansı çok düşük normalde sokakta yaşayan bir yavru köpeğin bile annesinden 3 4 aylıkken kolay kolay ayrılmayacaktır ve şuan da tamamiyle yalnız kalacaktır. ve yine siz bu kadar küçük köpeği yine bıraktığınız için üzüleceksiniz aynı zaman da köpek çok çok küçük olup yalnız başına kaldığı için yeme içme probleminin yanında ruhsal olarak yıpranacak...
Bu konuda karar vermek veya fikir vermek tamamiyle yanlış olacaktır. barınaklara bakın diyeceğim orada ki koşullarda şüpheli... Allah yardımcınız olsun gerçekten çok zor durum burada bulunan köpek/kedi bakmayan arkadaşların yorumlarıyla ilgilenmeyin. onunla aynı evde 1 gün bile kalmak ciddi bağ kurdurabilir ve bunu sahiplenmeyen arkadaşlar genellikle bilmez.
Güzel bir insan olduğunuzu unutmayın sizin gibi insanlar iyi ki var iyi günler dilerim...