Havalar ısınınca bırakırsın hem belki dostluğunuz pekişir, yoldaşın olur.
Bizim köyde de Golden var ilk geldiğimizde yavrulamıştı, ilk yavrularını büyüttük hanım efendi 4 tane daha yapıverdi
Şimdi onları büyütüyoruz, suyu, veterinere ihtiyacı olursa bakımı her şeyini yapıyoruz ama yine de insan rahat edemiyor.