• 14-02-2022, 10:26:41
    #19
    Gelişme:
    Müdür geldi. İkimizi karşılaştırdı ve durumu bizzat anlattım. O da anlattı ve "beni sinirlendirdi, sanki astıyım gibi benimle oynamaya çalıştı" diyerek savundu.
    Müdür hafif gülerek; "xxx abi, emre senden benden genç bir kardeşimiz, ceza yemiş yememiş bu bizi ilgilendirmez hatta bizim onu sorgulama yetkisi de vermez. Ben genel müdür olarak Emre'ye savunma tutulmasını gerek görmüyorum. Sizde (şefe) sinirlerinize mukayyet olun, burada kimse kimseden üstün değil. Siz sinirlisiniz diye de kimse sizin söylediklerinizi alttan almak zorunda değil, Emre iyi dayanmış!"
    Şef: "Neye iyi dayandı ne yapalım yani gelsin dövsün çocuk bizi!"
    Müdür: "Abi senin söylediklerin beni bile sinir etti. Sen burada şefsin, amirsin diye çocuk alttan almış ve çocuğu liseliler gibi çıkışa çağırmışsın. Amacının ne olduğu söyle bu odada ikinizi baş başa bırakayım bakalım neler olacak hepimiz izleyelim. Konu kapanmıştır, herkese iyi haftalar dilerim. Emre bey, işinizin başınıza dönebilirsiniz bu tarz şeyleri de kafanıza takmayın lütfen" diyerek odadan çıktım ve masamın başındayım.
  • 14-02-2022, 10:33:31
    #20
    EmreKRMN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelişme:
    Müdür geldi. İkimizi karşılaştırdı ve durumu bizzat anlattım. O da anlattı ve "beni sinirlendirdi, sanki astıyım gibi benimle oynamaya çalıştı" diyerek savundu.
    Müdür hafif gülerek; "xxx abi, emre senden benden genç bir kardeşimiz, ceza yemiş yememiş bu bizi ilgilendirmez hatta bizim onu sorgulama yetkisi de vermez. Ben genel müdür olarak Emre'ye savunma tutulmasını gerek görmüyorum. Sizde (şefe) sinirlerinize mukayyet olun, burada kimse kimseden üstün değil. Siz sinirlisiniz diye de kimse sizin söylediklerinizi alttan almak zorunda değil, Emre iyi dayanmış!"
    Şef: "Neye iyi dayandı ne yapalım yani gelsin dövsün çocuk bizi!"
    Müdür: "Abi senin söylediklerin beni bile sinir etti. Sen burada şefsin, amirsin diye çocuk alttan almış ve çocuğu liseliler gibi çıkışa çağırmışsın. Amacının ne olduğu söyle bu odada ikinizi baş başa bırakayım bakalım neler olacak hepimiz izleyelim. Konu kapanmıştır, herkese iyi haftalar dilerim. Emre bey, işinizin başınıza dönebilirsiniz bu tarz şeyleri de kafanıza takmayın lütfen" diyerek odadan çıktım ve masamın başındayım.
    Müdürünüz haklı bence. Olayı okurken lise yıllarım aklıma geldi.
    Neyse sorun tatlıya bağlandıysa geçmiş olsun hocam umarım bir daha başınıza gelmez.
  • 14-02-2022, 10:52:07
    #21
    Hocam bilmiyorum nasıl bir kurumsal şirket orası ama sanırım daha öncede buna benzer muhabbetler yaşadınız ki böyle ilginç tepkiler almışsınız . Dayaklıksın sen falan normal arkadaş ortamında söylenmez
  • 14-02-2022, 11:14:09
    #22
    PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen işe giderken yanına neden başkasını alıyorsun ki? Bırak kendi gitsin. Senin ayağını kaydırmaya çalışmışlar.
    Sakın hiç celallenme, çünkü bunu yapmanı istiyorlar.
    Adamcık senin üzerinden güç gösterisi yapmaya çalışmış.
    Müdür gelince "Arabam ile kaza yaptım, şu kişi herkese duyurmuş sabah sabah. xxx de bunu fırsat bilmiş gibi bana seni şöyle böyle yaparım dedi, Hiçbir şey demedim. Ben saygılı davrandıkça üstüme gelip bana yüklendi. Hatta doğru bir şey yapıyormuş gibi sesini çıkarıp milleti topladı. Bir şeye sinirlendi de sabah sabah benim kazayı bahane ederek hırsını benden mi almaya çalışmış? Araba benim ama onunmuş gibi bana hoş olmayan yaklaşımının amacı neymiş? Benden büyük birinin bana örnek olması gerekirken bu saldırgan davranışı hiç hoş değil. Burası bir iş yeri ve burada böyle şeyler olmamalı. Olgun davranmak, yaklaşmak gerekli. Lütfen kendisini de çağıralım onu dinleyelim." de müdüre.
    Müdür gerekli cevabı verdi hocam Güzel yorumunuz için teşekkür ederim
  • 14-02-2022, 11:46:38
    #23
    Müdürün ayarı vermiş ağzına sağlık 👍👍
    Buda ders olur şefe
  • 14-02-2022, 14:40:27
    #24
    İyi dayanmışsın..
    " DAYAKLIKSIN SEN, SENİ BENDEN BAŞKA DÖVEN OLURSA İÇİM ACIR " şu sözden sonra hiç bir şey demezdim ve odasına gittiğinde bende sessiz sakin bir vakitte o odaya girip onunla güzelce ilgilenirdim... hayat neymiş öğretirdim ona
    Sen bana bakma doğru olanını yapmışsın.
  • 14-02-2022, 15:05:15
    #25
    hiçbirşey olmaz. benim hakaret ettiğim ve mahkemeye vereceğini söyleyen kimse mahkemeye vermedi. ayrıca karşı tarafta size hakaret etmiş genelde karşılıklı hakaretlerde (1) Hakaret suçunun haksız bir fiile tepki olarak işlenmesi halinde, verilecek ceza üçte birine kadar indirilebileceği gibi, ceza vermekten de vazgeçilebilir. (2) Bu suçun, kasten yaralama suçuna tepki olarak işlenmesi halinde, kişiye ceza verilmez.
  • 14-02-2022, 15:27:08
    #26
    işyerinde dostta edinmem düşman da. benim felsefem budur.
    dost edinmeme ilkesi, beraberinde bir mesafeyi de getiriyor
    hal böyle olunca düşmanlık edilebilmesi de mümkün olmuyor.
    misal çalıştığım yerde iş arkadaşlarımdan birisi benden üst olsun alt olsun farketmez. sizin muhasebecinizin sizinle konuştuğu şekilde asla konuşamaz. kendi aralarında konuşabiliyor olsalar da ilk günden mesafemi koyar, kulaklığımı takar işime bakarım.
    kendi aralarında yemekler, piknikler, halısaha maçları yaparlar. asla gitmem. iş arkadaşı işte kalır. benim zaten arkadaşım var. bir de sabahtan akşama kadar gördüklerimle mi sosyalleşeceğim.
    • FSK
    • EmreKRMN
    • karikaturname
    FSK, EmreKRMN, karikaturname ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 14-02-2022, 16:05:04
    #27
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işyerinde dostta edinmem düşman da. benim felsefem budur.
    dost edinmeme ilkesi, beraberinde bir mesafeyi de getiriyor
    hal böyle olunca düşmanlık edilebilmesi de mümkün olmuyor.
    misal çalıştığım yerde iş arkadaşlarımdan birisi benden üst olsun alt olsun farketmez. sizin muhasebecinizin sizinle konuştuğu şekilde asla konuşamaz. kendi aralarında konuşabiliyor olsalar da ilk günden mesafemi koyar, kulaklığımı takar işime bakarım.
    kendi aralarında yemekler, piknikler, halısaha maçları yaparlar. asla gitmem. iş arkadaşı işte kalır. benim zaten arkadaşım var. bir de sabahtan akşama kadar gördüklerimle mi sosyalleşeceğim.
    Aynı benim gibisiniz hocam. Cumartesi günü ceza yediğimde iş arkadaşım vardı ama iş arkadaşım bizim ofisimizde değil bizim fabrikada çalışan kişiydi.
    Ofiste bende siz gibi kimseyle konuşmam, kimseyle dışarıda bir etkinlik yapmam.
    Daha az önce birinin doğum günü kutlandı ben gitmedim bile, kendi aralarında geçenlerde kahvaltı yaptılar gitmedim, gitmem.