İyi dayanmışsın..
" DAYAKLIKSIN SEN, SENİ BENDEN BAŞKA DÖVEN OLURSA İÇİM ACIR " şu sözden sonra hiç bir şey demezdim ve odasına gittiğinde bende sessiz sakin bir vakitte o odaya girip onunla güzelce ilgilenirdim... hayat neymiş öğretirdim ona
Sen bana bakma doğru olanını yapmışsın.