Sen işe giderken yanına neden başkasını alıyorsun ki? Bırak kendi gitsin. Senin ayağını kaydırmaya çalışmışlar.
Sakın hiç celallenme, çünkü bunu yapmanı istiyorlar.
Adamcık senin üzerinden güç gösterisi yapmaya çalışmış.
Müdür gelince "Arabam ile kaza yaptım, şu kişi herkese duyurmuş sabah sabah. xxx de bunu fırsat bilmiş gibi bana seni şöyle böyle yaparım dedi, Hiçbir şey demedim. Ben saygılı davrandıkça üstüme gelip bana yüklendi. Hatta doğru bir şey yapıyormuş gibi sesini çıkarıp milleti topladı. Bir şeye sinirlendi de sabah sabah benim kazayı bahane ederek hırsını benden mi almaya çalışmış? Araba benim ama onunmuş gibi bana hoş olmayan yaklaşımının amacı neymiş? Benden büyük birinin bana örnek olması gerekirken bu saldırgan davranışı hiç hoş değil. Burası bir iş yeri ve burada böyle şeyler olmamalı. Olgun davranmak, yaklaşmak gerekli. Lütfen kendisini de çağıralım onu dinleyelim." de müdüre.
Müdür gerekli cevabı verdi hocam

Güzel yorumunuz için teşekkür ederim