• 12-02-2022, 10:48:15
    #19
    4 yıl önce sattıgım araç 40k idi yerine 100k verip farklı bir araç almıştım.
    şimdi son aracı 500k ya satıyorum fiyatlar öyle diyor ama 40k lık eski aracımı 600k ya alamıyorum
    neye biniyorsanız elinizde beklesin. binmiyorsanız da almamanızı öneririm rakamlar deli saçması
  • 12-02-2022, 12:14:41
    #20
    Sarı sitedeki araçların çoğu galericilerin. Bireysel satılanlar bile. Milletin öyle alım gücü yok.
    İyiki arabam yok. Yoksa ne yapardım bilmiyorum 🤣
  • 12-02-2022, 13:15:41
    #21
    Neden düşsün? Pandemi mi tam olarak bitti, çip krizi mi çözüldü, enafsyon mu düştü, dolar mı düştü? Olumlu bir sebep var mı düşmesi için? Şu an düşmesinin sebebi her şeye gelen astronomik zamlar olabilir ama daha düşmez çünkü enflasyon var para değersiz bu da arabayı lüks ihtiyaca sokuyor doğal bir eleme sistemi oluyor yani yeterince gücü olmayan araba sahibi olamaz. lüks araba sahibi hiç olamaz eğer bu mantıkla düşünürsek eski model arabası olanlar yaşadı çünkü eski her zaman fakir ülkelerde daha caziptir, bana göre de eski araçlar çok popüler olacak atıyorum 2016 ve üstüne kolay kolay çoğunluk sahip olamayacak ve yeni araçların fiyatlarında da bir düşüş olabilir bunun sebebi de kimse masrafını karşılayamaz şey gibi düşünün ferariyi 100 bin tl ye satsalar kaç kişi alır? Neden alsın dünya kadar masraf belki zevkine al sat.
  • 12-02-2022, 18:35:10
    #22
    araba fiyatları düşer demeyin aman ha linç yersiniz. araba taparlar şimdi toplanır
  • 12-02-2022, 18:40:09
    #23
    Hocam yakın zamanda ufak bir alım fırsatı verecek ve daha sonrasında tekrardan enflasyon baskısı ile kafasını yukarı kaldıracaktır araçlar.

    Bir arabanın dolar fiyatına bakın. Piyasa oturduğunda emin olun yine eski dolar fiyatına geri geliyor. (Vergiler dahil.)

    Fiyatını bu değerlerin altında satan kişiler şahsi kullanıcılar oluyor onları da galeriler zaten siz daha göremeden bulup alıyor ne yazık ki.
  • 12-02-2022, 21:38:05
    #24
    İnsanlar araç dahil hiç bir ürüne yatırım yapmak istemiyor herkes olabildiğince nakit tutmaya çalışıyor elinde, piyasanın yavaşlamasının bi sebebi bu bence
  • 12-02-2022, 21:43:11
    #25
    2005 model palio Van aracım var piyasada 50 55 arası ben 42 bin yazdım 35 40 veren verene yani insanlar ne kadar ucuz alırsam o kadar kar hesabı yapıyorlar şahin doğanlar 40 70bin arası olmuş bu piyasa daha düşmez adam almış Fluence 176bine nasıl satasin 120 130bine oda bekletiyor bu şekilde piyasa çok durgun sonuç ne olur belirsiz
  • 13-02-2022, 00:44:43
    #26
    akrabamın doblosu var iki kişi ortaklaşa aldı ama ikiside sürmeyi bilmiyor.pazarcılık yapıyorlardı mal taşıma için almışlardı.pazar iptal olunca kaldı.zaten yıllardırda evin önünde dururdu öyle.

    20 bin veren oldu satmadı 1 yıl sonra araba 100 bin seviyelerine geldi. bir daha özellikle eski tip arabalar bu fiyatları göremez. bence arabası olan satsın derim.
  • 13-02-2022, 02:12:36
    #27
    Elinde Tl bulunduran vatandaş param değerini kaybetmesin diye arabalara sarılıyor eve sarılıyor kimse almasın işi hikaye