akrabamın doblosu var iki kişi ortaklaşa aldı ama ikiside sürmeyi bilmiyor.pazarcılık yapıyorlardı mal taşıma için almışlardı.pazar iptal olunca kaldı.zaten yıllardırda evin önünde dururdu öyle.
20 bin veren oldu satmadı 1 yıl sonra araba 100 bin seviyelerine geldi. bir daha özellikle eski tip arabalar bu fiyatları göremez. bence arabası olan satsın derim.