
Bu araba piyasası sizce ne olur ?
27
●1.192
- 12-02-2022, 02:19:49Bu saçma sapan fiyatlar sadece araba piyasasında yok bilgisayar gibi teknolojik ürünlerde de var. Milletin fırsatçılığı sarı sitenin bedava oluşu bu tür olaylara sebep oluyor. Şu çip krizi bitse her şey normale dönebilir. Adam sarı sitede ikinci el ürünü sıfırdan pahalı koyuyor görenlerde aldanıyor fiyat yükseltiyor... Ürünün eski versiyonu yeni ve daha gelişmiş versiyonundan pahalı satan e-ticaret siteleri de cabası...
- 12-02-2022, 02:24:35Hocam şuan kimse araç almıyor bu yüzden gün geçtikçe fiyatlar düşüşe geçti sanırım, hayırlısı.SeoAdresin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-02-2022, 02:31:16Artar kardeşim artar daha çok artar bu gidişle faytonla gezicez
- 12-02-2022, 02:41:39çip sorunu çözülür 0 araçlar tekrar gelmeye başlarsa fiyatlar da dolar sabit kaldığı durumda düşer muhtemelen. geçen motor bakıyorum 0 bayi fiyatı 87 bin lira, adam sahibindene 130 bin liradan ilan koymuş 2020 modeli için