Bahsettiğiniz düşüşleri ben de fark ettim hocam inşallah daha da düşecektir fiyatlarda aşırı yükselme vardı ederinden fazla fiyat biçtiler satamayınca da mecburen düşürmeye başladılar. Nasipse bizde araba almayı düşünüyoruz inşallah bu düşüşler devam eder.