Hocam yakın zamanda ufak bir alım fırsatı verecek ve daha sonrasında tekrardan enflasyon baskısı ile kafasını yukarı kaldıracaktır araçlar.

Bir arabanın dolar fiyatına bakın. Piyasa oturduğunda emin olun yine eski dolar fiyatına geri geliyor. (Vergiler dahil.)

Fiyatını bu değerlerin altında satan kişiler şahsi kullanıcılar oluyor onları da galeriler zaten siz daha göremeden bulup alıyor ne yazık ki.