Neden düşsün? Pandemi mi tam olarak bitti, çip krizi mi çözüldü, enafsyon mu düştü, dolar mı düştü? Olumlu bir sebep var mı düşmesi için? Şu an düşmesinin sebebi her şeye gelen astronomik zamlar olabilir ama daha düşmez çünkü enflasyon var para değersiz bu da arabayı lüks ihtiyaca sokuyor doğal bir eleme sistemi oluyor yani yeterince gücü olmayan araba sahibi olamaz. lüks araba sahibi hiç olamaz eğer bu mantıkla düşünürsek eski model arabası olanlar yaşadı çünkü eski her zaman fakir ülkelerde daha caziptir, bana göre de eski araçlar çok popüler olacak atıyorum 2016 ve üstüne kolay kolay çoğunluk sahip olamayacak ve yeni araçların fiyatlarında da bir düşüş olabilir bunun sebebi de kimse masrafını karşılayamaz şey gibi düşünün ferariyi 100 bin tl ye satsalar kaç kişi alır? Neden alsın dünya kadar masraf belki zevkine al sat.