• 09-02-2022, 00:02:59
    #73
    Aylık 1200 TL benzin, 1300 TL doğalgaz ŞİMDİLİK
  • 09-02-2022, 09:03:48
    #74
    Biraz fazla gezen bir insan olduğumdan 2500-2750 TL civarı sadece yakıt masrafım olmuş son 2 ayda.
  • 09-02-2022, 09:46:29
    #75
    ortalama 1 depo depo 66 litre alıyor. çoğu zaman 60 litre falan dolduruyorum. Fulle dediğim zaman istasyondaki çalışan hep böyle hayranlılkla bakıyor.. Allah bu günümüzden kötü etmesin ama ciğerimi yakmaya başladı... Bu ne abi ya

    3 ay önce : 650TL
    2 ay önce: 730
    1 ay önce : 800
    Bu ay (Daha almadım): 900 ve üzeri bir rakama doluyor.

    aha işte bu adamın kafadan olmak istiyorum. ne içiyorsa artık.


    https://www.youtube.com/watch?v=JtXv0bIwLIk
  • 09-02-2022, 11:15:13
    #76
    nalpagutt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peugeot 206 1.4 Hdi Dizel

    Km başına 85-90 Kurus yakıyor. İlk aldıgımda 2020 eylül gibi 40 kurus yakıyordu
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pejo 206 gunde 20 km ş ev ve haftasonu ufak bi çarşı pazar derken ayda ortalama 1000 km yakıt 1000 tl.
    Yaklaşık değerler yakıyoruz güzel 206 tam bir eco mod arabası değil mi ya
  • 09-02-2022, 11:22:19
    #77
    Platin üye
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık değerler yakıyoruz güzel 206 tam bir eco mod arabası değil mi ya

    valla 1 tl yakıyor benim diger arac 2.0 mondeo sehir ici 8 litre sehır dısı 6 lt yazıyor dizel. 1,2-0,9
    mondeo otoparkta o bana ben ona bakısıp duruyoruz .
    artan işçilik parça bakım maliyeti düşünerek gidip 206 aldım işe git gelmeye çarşı pazara.
    uzun yollraa gitmeyi bıraktım .
    gezme tozma işi de askıya aldık.
    bu rakamlar ile memleket bıle gıdıp gelmem 3 4 bın tl
    insanlar artık ne bayram ne seyran bi yere gıdemıyecek hale geldi
  • 09-02-2022, 11:27:08
    #78
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla 1 tl yakıyor benim diger arac 2.0 mondeo sehir ici 8 litre sehır dısı 6 lt yazıyor dizel. 1,2-0,9
    mondeo otoparkta o bana ben ona bakısıp duruyoruz .
    artan işçilik parça bakım maliyeti düşünerek gidip 206 aldım işe git gelmeye çarşı pazara.
    uzun yollraa gitmeyi bıraktım .
    gezme tozma işi de askıya aldık.
    bu rakamlar ile memleket bıle gıdıp gelmem 3 4 bın tl
    insanlar artık ne bayram ne seyran bi yere gıdemıyecek hale geldi
    Önceleri çok iyiydi. Dediğiniz gibi parça vs. ucuz maalesef ben 2021 ağustos ayında motor yaptırmak durumunda kaldım 11250 TL tuttu.
    Önceleri 40krş yakıyordum benzinli kullanıyorum tüp yok şimdi 90 krş 1 tl arası tüketim var.
    Benzin fiyatı çok arttı artık düşmesi lazım bu şekilde giderse 1,5 - 2 TL arasında tüketim bizi bekler.
  • 09-02-2022, 11:31:58
    #79
    Aylık 400 tl sadece pazar günleri 50 km yapiyorm max.
  • 09-02-2022, 15:11:53
    #80
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık değerler yakıyoruz güzel 206 tam bir eco mod arabası değil mi ya
    Şuan 1 TL Ye yakın yakıyor hocam aslında pahalı ama ağlanacak halimize gülüyoruz
  • 09-02-2022, 20:43:47
    #81
    Büyükşehirlerde gerçekten araba kullanmak hem maliyet, hem trafik, hem park sorunu açısından bela. Kimsenin işine, aracına karışma gibi bir niyetim yok fakat aynı anda 4 veya 5 kişi gitmiyorsanız mümkün mertebe metro, izban, metrobüs gibi çözümleri gerekirse farklı saatlerde kullanarak gitmeye çalışın.

    Herkesin işe gidip geldiği saatlerde zira ne kendi aracın ile ne de toplu taşıma ile normal bir yolculuk yapmak imkansız.