ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık değerler yakıyoruz güzel 206 tam bir eco mod arabası değil mi ya
Şuan 1 TL Ye yakın yakıyor hocam aslında pahalı ama ağlanacak halimize gülüyoruz